40 uur | Lochem

Commercieel administratief medewerker

Vakmanschap zit in ons DNA, verleiden en uitdagen tot bewegen is het resultaat. Doe je met ons mee?

In het kort:

Wie zijn wij?Wie ben jij? 
Producent sport- en speeltoestellenCommerciële instelling en proactief
100 jaar ervaringWerkervaring op een binnendienst afdeling
Innovatieve organisatieInitiatiefrijk en flexibel
Klein & allround teamResultaatgericht en accuraat
Gericht op opleiden en ontwikkelenMinimaal MBO werk- en denkniveau
Informele werksfeerSpin in het web
Buitengymzaal Oudenbosch 4

Wie is Nijha?

Nijha is een innovatieve organisatie die mensen uitdaagt om (meer) te gaan bewegen. Nu al sporten zo'n 3.000.000 Nederlanders, binnen óf buiten, wekelijks met onze oplossingen. Onze opdrachtgevers profiteren al meer dan 100 jaar van onze ervaring bij het ontwerpen en inrichten van beweegruimtes en het leveren en produceren van speel- en sporttoestellen.


Wij zoeken:

Een proactieve administratieve binnendienstmedewerker die per direct fulltime beschikbaar is voor de duur van +/- 6 maanden. Je hebt enige ervaring met het werk op een binnendienst afdeling en bent vertrouwd met computersystemen (ERP en CRM). Je schakelt snel, houdt ervan om te adviseren en vindt administratieve werkzaamheden verrichten geen probleem. Op het moment dat je een order hebt binnengehaald, is jouw dag geslaagd! 

Floris & Stefan tafeltennis

Floris Veenhuis - commercieel medewerker sales

"Het creatief meedenken met de klant om tot de juiste oplossing voor zijn/haar vraag te komen is ontzettend gaaf. Hoe tof is het om aan de voorkant van een traject te staan, om zowel onszelf als de gebruikers met plezier in beweging te krijgen."
 

Nijha-237

Jouw werkzaamheden:

Als administratief binnendienstmedewerker ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van offertes en orders en verwerk je inspectierapporten in het systeem. Klanten hebben de faciliteiten om in een online omgeving zelfstandig offertes samen te stellen en orders te plaatsen, jouw taak is om klanten hierin te ondersteunen en begeleiden. Je geeft klanten een vakkundig advies. Je doel is hierbij om orders binnen te halen. De manier waarop dit gebeurt verschilt en hangt af van de wens van de klant. De ene keer bel of mail je en de andere keer schakel je de hulp van een rayonmanager in.

Je stelt offertes op voor de klant in het ERP-systeem: ISAH. Hierbij schakel je zowel met de klant als met de rayonmanager. Daarnaast is interne afstemming vereist: je checkt bij de inkoopafdeling wanneer artikelen leverbaar zijn en bij planning wanneer producten gemonteerd of verzonden kunnen worden.
 

Wij bieden: 

  • Inschaling conform CAO Metaal en techniek
  • Uitdagende en zelfstandige functie bij een organisatie die continue in beweging is
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Verschillende uitruilmogelijkheden waardoor je profiteert van fiscaal voordeel
  • Goede pensioenregeling via PMT
  • Reiskostenvergoeding
  • Sportieve pauzes, zoals tafeltennis en darten
  • Gezellige bedrijfsfeestjes
  • Korting op onze producten

Kom jij ons team versterken?

Enthousiast geworden?

Dan gaan we graag met jou in gesprek! Stuur je CV en korte motivatiebrief uiterlijk op 30 januari 2023 naar pz@nijha.nl, bel naar: 0573 – 28 85 21 of laat hieronder jouw gegevens achter.
 

Inhoudelijke vragen over de vacature? Bel naar: 0573 - 28 85 23 en vraag naar Elles.