24 uur | Lochem
HR medewerker
Vakmanschap zit in ons DNA, verleiden en uitdagen tot bewegen is het resultaat. Doe je met ons mee?
In het kort:
Wie zijn wij? | Wie ben jij? |
Producent sport- en speeltoestellen | Dienstverlenend |
100 jaar ervaring | Flexibel en initiatiefrijk |
Innovatieve organisatie | Accuraat en administratief sterk |
Klein & allround team | Ervaring op een HR afdeling |
Gericht op opleiden en ontwikkelen | MBO 4 werk- en denkniveau |
Sinds 1922
Wie is Nijha?
Nijha is een innovatieve organisatie die mensen uitdaagt om (meer) te gaan bewegen. Nu al sporten en bewegen zo’n 3.000.000 Nederlanders, binnen óf buiten, wekelijks met onze oplossingen. Onze opdrachtgevers profiteren al meer dan 100 jaar van onze ervaring bij het ontwerpen en inrichten van beweegruimtes en het leveren en produceren van speel- en sporttoestellen.
Wat ga je doen?
Je gaat aan de slag in een dynamische omgeving en bent de spil van onze HR afdeling. Je zorgt ervoor dat alle personeels- en salarismutaties up to date zijn en administratieve processen goed en efficiënt verlopen. Als HR medewerker ben je in onze organisatie het directe aanspreekpunt voor allerlei uiteenlopende eerstelijns HR vragen en ondersteun je de HR adviseur op breed gebied; je bereidt arbeidsovereenkomsten voor, geeft opvolging aan acties rondom in-, door- en uitstroom en monitort de benodigde opleidingen en organiseert dit voor jouw collega’s. Doordat ons HR team klein is, is je werk veelzijdig, werk je met korte lijnen en krijg je veel mogelijkheden om je te ontwikkelen.
Wij zoeken:
- Een enthousiaste, proactieve collega voor 24 uur per week;
- je hebt een MBO opleiding in de richting van HR op niveau 4 afgerond of hebt dit niveau door ervaring weten te bereiken;
- je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke rol;
- je bent accuraat en kunt goed zelfstandig werken;
- je krijgt energie van administratieve werkzaamheden en denkt graag mee in het verbeteren van onze administratieve processen;
- je bent een waardevolle aanvulling voor het HR-team, zowel vakinhoudelijk als qua enthousiaste persoonlijkheid!
Je bent punctueel en je vindt het een uitdaging om alles administratief tot in de puntjes op orde te hebben. Jij vindt het leuk dat geen dag hetzelfde is op je werk en vindt het plezierig om je eigen werk in te plannen en te organiseren.
Wij bieden:
- Marktconform salaris
- 8% vakantietoeslag
- 25 verlofdagen en 13 ADV-dagen
- Uitdagende en zelfstandige functie bij een organisatie die continue in beweging is
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen en cursussen
- Reiskostenvergoeding
- Verschillende uitruilmogelijkheden waardoor je profiteert van fiscaal voordeel, zoals een sportabonnement, een fietsplan, ICT of mobiele telefonie.
- Goede pensioenregeling via het Pensioenfonds Metaal & Techniek
- Sportieve pauzes, met de mogelijkheid voor een potje tafeltennis, biljarten en darten
- Gezellige bedrijfsfeestjes
- Korting op onze producten
- Wekelijks vers fruit
Kom jij ons team versterken?
Enthousiast geworden?
Enthousiast geworden? Dan gaan we graag met jou in gesprek! Stuur je CV en korte motivatiebrief naar pz@nijha.nl, bel naar 0573 – 28 85 21 of laat hieronder jouw gegevens achter. Wil je meer informatie, neem dan contact op met Anja Boode, HR adviseur, via 06 – 43 15 71 31.