Vacature 24 uur
Medewerker personeels- & salarisadministratie
Nijha maakt ruimte voor beweging sinds 1922
Wie zijn wij?
Met een sterke drive om meer mensen in beweging te krijgen maken wij ruimte voor beweging in de school, wijk, sportaccommodaties en zorgcentra. Dankzij onze prestaties en partnerschappen zijn wij leider in deze markt en kunnen wij door voortdurend te vernieuwen, inspireren en investeren in innovatie. Vakmanschap zit in ons DNA, verleiden en uitdagen tot bewegen is het resultaat. Doe je met ons mee?
- Producent sport- en speeltoestellen. Ruim 3.000.000 Nederlanders sporten wekelijks binnen of buiten met onze producten, die wij produceren in onze fabriek in Lochem.
- 100 jaar ervaring op het gebied van ontwerpen en inrichten van beweegruimtes.
- Innovatieve organisatie gericht op opleiden en ontwikkelen.
- Klein & allround team. Je gaat werken in een ervaren en betrokken HR team.
Dagelijkse werkzaamheden
Wat ga je doen?
Je gaat aan de slag in een dynamische omgeving en bent de spil van onze HR afdeling. Je zorgt ervoor dat alle personeels- en salarismutaties up to date zijn en administratieve processen goed en efficiënt verlopen. Je verricht werkzaamheden rondom verlofregistratie en ziekmeldingen, maar draagt ook zorg voor een tijdige aanlevering en controle van salarismutaties aan onze externe salarisverwerker.
Als medewerker personeels- en salarisadministratie ben je in onze organisatie het directe aanspreekpunt voor allerlei uiteenlopende eerstelijns HR vragen en ondersteun je de HR adviseur op breed gebied; je bereidt arbeidsovereenkomsten voor, geeft opvolging aan acties rondom in-, door- en uitstroom en monitort de benodigde opleidingen en organiseert dit voor jouw collega’s. Doordat ons HR team klein is, is je werk veelzijdig, werk je met korte lijnen en krijg je veel mogelijkheden om je te ontwikkelen.
Meer weten over de inhoud van de functie? Neem contact op met Anja Boode (HR Adviseur) via 06 – 43 15 71 31.
Mensen maken het verschil
Wie ben jij?
- Een enthousiaste, proactieve collega voor 24 uur per week.
- Je hebt een MBO opleiding in de richting van HR op niveau 4 afgerond of hebt dit niveau door ervaring weten te bereiken.
- Je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke rol.
- Je bent accuraat en kunt goed zelfstandig werken.
- Je krijgt energie van administratieve werkzaamheden en denkt graag mee in het verbeteren van onze administratieve processen.
- Je bent een waardevolle aanvulling voor het HR-team, zowel vakinhoudelijk als qua enthousiaste persoonlijkheid!
- Je bent punctueel en je vindt het een uitdaging om alles administratief tot in de puntjes op orde te hebben. Jij vindt het leuk dat geen dag hetzelfde is op je werk en vindt het plezierig om je eigen werk in te plannen en te organiseren.
Voordelen van werken bij Nijha
Wat bieden wij?
- Een marktconform salaris.
- 8% vakantietoeslag.
- Reiskostenvergoeding woon- werkverkeer
- Nog niet eens begonnen, maar nu al zin om door te groeien of bij te leren? Er zijn volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden.
- Toe aan een vrije dag? Die 25 verlofdagen en 13 ADV dagen komen niet vanzelf op!
- Bedrijfsfeestje? De uitnodiging komt jouw kant op!
- Zoveel koffie en thee als je wilt.
- Wekelijks vers fruit.
- Sportieve pauzes waarbij je niet stil wilt zitten!
- Nieuwe fiets, telefoon of laptop nodig? Profiteer bij ons van een fiscaal voordeel.
- Thuis bewegen doe je natuurlijk met de producten van Nijha, met inkoopvoordeel!
- Tijdens je pensioen er ook lekker bij zitten? Ook dat hebben we voor je geregeld via het Pensioenfonds Metaal & Techniek.
Meer weten over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met onze HR afdeling via PZ@nijha.nl of bel naar 0573 28 85 55.
Enthousiast geworden?
Solliciteer hier!
Enthousiast geworden? Dan gaan we graag met jou in gesprek! Laat hieronder jouw gegevens achter en wie weet zien we je snel.
Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met onze HR-afdeling via pz@nijha.nl of bel via (0573) 28 85 55.