Vacature
Medewerker commerciële binnendienst
Een dag in het leven
Wat ga je doen?
Werken op de binnendienst is elke dag anders. Je houdt je bezig met het opstellen van offertes voor speel- of sportlocaties, het invoeren en begeleiden van geplaatste orders en het beantwoorden van vragen van klanten. Je belt met een beleidsmedewerker over een nieuw project en mailt met een groepsleerkracht over de inrichting van een speellokaal. Je onderhoudt de informatie in het ERP en CRM systeem.
Je bent in nauw contact met collega’s bij verschillende afdelingen binnen de organsisatie. Zo stem je leads en productinformatie af met marketing, overleg je met rayonmanagers over de inhoud van offertes en check je bij inkoop en planning hoe het zit met levertijden en montage. Ook werk je samen met onze ontwerpers, die de mooiste ontwerpen en presentatieposters maken bij jouw offertes. En zodra je foto’s ziet van een opgeleverd project, voel je dat jouw bijdrage écht het verschil heeft gemaakt.
Mensen maken het verschil
Wie ben jij?
Jij krijgt energie van klantcontact en vindt het een uitdaging om elke vraag om te zetten in een passende beweegoplossing. Je houdt overzicht, werkt nauwkeurig en schakelt moeiteloos tussen verschillende taken en collega’s. Daarnaast:
- Houd je van verkopen en voer je graag een goed gesprek met klanten.
- Verwerk je klantgesprekken, offertes en orders snel en secuur in onze systemen.
- Kun je goed schakelen tussen afdelingen en denk je actief mee met collega’s.
- Ben je een echte teamplayer en vind je het belangrijk om successen samen te vieren.
Wat breng je mee?
Functie-eisen
- Minimaal afgeronde MBO4-opleiding, bij voorkeur in een commerciële richting
- Ervaring in een commerciële binnendienstfunctie, ervaring in soortgelijke branche is een pré
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel telefonisch als schriftelijk
- Je houdt van nauwkeurig werken, houdt van overzicht door het stellen van prioriteiten
- Een dosis goed humeur en leuke humor.
Voordelen van werken bij Nijha
Wat bieden wij?
- Gezellige bedrijfsfeestjes. De uitnodiging komt jouw kant op.
- Nieuwe fiets nodig of toe aan een weekendje weg? Profiteer van fiscaal voordeel.
- Een goede pensioenregeling via PMT
- Een uitdagende en zelfstandige functie bij een organisatie die continu in beweging is
- Toe aan een vrije dag? Die 38 vrije dagen komen niet vanzelf op! (25 vakantie + 13 ADV).
- Pauzes waarin je liever niet stilzit 😉
- En natuurlijk: inkoopvoordeel op de beweegproducten van Nijha!
Nijha brengt plezier in beweging sinds 1922
En wie zijn wij?
Bewegen is belangrijker dan ooit. Voor je gezondheid, je zelfvertrouwen en je verbondenheid met anderen. Dat weten we allemaal. Maar bewegen is méér dan noodzakelijk. Het is ook gewoon leuk. Het geeft energie, plezier en momenten die je bijblijven.
Dat plezier, dat is wat ons drijft. Want pas als bewegen leuk is, ga je het vanzelf doen. Het is de reden waarom we plekken maken waar iedereen een leven lang kan bewegen. In de school, wijk, sportaccommodaties en zorg. Met alles wat we doen willen we één ding overbrengen: plezier in beweging.
We doen dit sinds 1922. Dat uit zich in meer dan 100 jaar vakmanschap. Dat zit in alles wat we doen. Van het ontwerpen en produceren van speel- en sporttoestellen tot het inrichten van complete beweegruimtes. En dat maken we allemaal zelf, in onze eigen fabriek in Lochem.
Iets voor jou?
Koffie doen?
Enthousiast geworden?
Enthousiast geworden? Mooi! Wij zijn namelijk ook erg benieuwd naar jou en bespreken graag de mogelijkheden tijdens een kopje koffie of videobellen. Vul onderstaand formulier in en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort als onze nieuwe collega.
Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met onze HR-afdeling via pz@nijha.nl of bel via (0573) 28 85 55.
Let op: We zijn van 22 december t/m 4 januari aan het genieten van de kerstvakantie. Vanaf 5 januari bekijken we je sollicitatie.